lørdag 11. juli 2009

Hmm, bra eller ikke...

Først; i går ble det en "koseøkt" five a side i ballbinge med gutta på båten. Befalet slo de menige som vanlig! Ble en drøy time med høyst naturlig intervall, men såg at snittpulsen inkl. ca. 1 km jogg til og frabingen, ble 132.

I dag kommer det som faller under overskriften. Favorittøkten 4x7 min, riktignok på mølla, men likevel. Normalt går denne på 16 eller 16,2 km/t i dragene, og 1,5 min gange og 1,5 min rolig jogg i pausene. I dag derimot gikk det skikkelig tungt. Startet som normalt på første drag etter en god oppvarming, men måtte redusere til 15,5 km/t etterhvert. Både puls og følelse tilsa at dette ikke var bra. Klarte å presse meg gjennom alle 4 drag, men endte opp på et helt 7 min drag på 15 km/t som siste drag. I tillegg var pulsen høyere enn normalt i alle dragene. Dette kan bety dårlig form (håper ikke det) eller det kan bety at jeg har trent så hardt som jeg har hatt en plan om! Og at det løsner reelt når jeg slepper opp litt..

Har tenkt å sleppe opp litt nå foran NM langdistanse i Holmestrand neste helg, men bare litt. Det er jo i Kalmar det skal skje!!

I morgen blir det bare en rolig "tur" på rulla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar