tirsdag 25. august 2009

Tilbake i trening

Da er endelig skadeperioden over! Fryktelig vondt i 3 dager så gikk det gradvis bedre, og etter en uke var jeg symptomfri. Jeg holdt ut de (selv)pålagte treningsfrie dagene, og var fullt og helt i ro t.o.m. søndag ettermiddag da jeg hadde 80 min sykkeltur, som ble litt lenger og litt "hardere" enn planlagt, så den gikk faktisk inn som en treningsøkt. 45 min på rulla til en miserabel fotballkamp, i går. I dag klinte jeg til med en hard 4x4 bakke, terreng økt på MTB! (se under, m/innlagt tømmerrydding) Så blir det hvile og en kort sykkeltur før Birken på lørdag. Har vel mildt sagt ikke hatt noe optimal oppladning, men er i det miste skadefri, så det får bli det det blir på lørdag. Satser på "en fin tur over fjellet" som de sier de som ikke vil legge noe press på seg selv.

1 kommentar:

  1. Lykke til i Birken. Jeg starter et par puljer før deg, så hvis du ser en med blå drakt og rød sykkel som står og tøyer ut kramper oppe ved Skramstad, kast gjerne en banan til han... :)
    Flott at kroppen har blitt bra igjen.

    SvarSlett