mandag 7. september 2009

Leeeenge siden sist.....

Ikke noe nytt fra meg de siste par ukene, så her er en oppsummering.

Birken:
Skadetrøbbel i "oppladningen". Vått, kaldt og sølete, men greit nok. 3:49:39 noe bak målsetning (forholdene medregnet) men godt foran merket. Gikk på en liten tabbe rent ernæringsmessig. Startet litt hardt også ser jeg. Det var dette jeg var god for denne dagen. Skitt også, men likevel altså greit nok.Fikk en rolig 25 min restitusonsøkt på rulla hjemme på søndag kveld. Skaden i hofta/sete/lyske kjentes bra ut!! Men jeg endte opp med senebetennelse i venstre underarm! (sikkert grip shift som gjør det??) Men det går nok fort over...

Reiste til barndomstraktene mine på "arbeidskoloni" i uka etter Birken. Var der og jobba på hytta. (det var ikke bra for senebetennelsen, men nå er jeg hjemme igjen og skal hvile armen!)

Fikk pressa inn to løpeøkter på tilsammen 1t 35min i "arbeidsuka". Ikke noe å skryte av altså, men kom litt i gang medløpingen igjen. Denne uka blir det en del mer løping. Må vel prøve å hente hjem et merke fra birkenløpet også. Skjønt det har blitt svært tynt med trening generelt, og løping spesielt etter Kalmar. Vi får se.......





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar