tirsdag 15. september 2009

Løpingen går fremover

Etter en (kort) periode med fokus på kun løping, så begynner det nå å gå bedre. Løp samme testløp i dag som forrige tirsdag og tiden ble 57 sekunder bedre! Det er mye på 5,6 km! Ørlite bedre forhold var det nok i dag, men han som vant løpet forrige uke løp bare 10 sek fortere i dag. [og var dermed bak meg og ble nr.2 i mål idag:-)]

Morro og vinne, men tiden var det viktige for å se hvordan jeg ligger an med løpeformen. Vel hadde jeg tunge ben forrige uke, men med 19 km langtur i terrenget på søndag og (ganske rolig riktignok) fartslek på 6-7 km i går hadde jeg ikke akkurat ladda til i dag heller. Tiden 20:38 er bare 13 sek bak pers så jeg er vel i rute.... Skjønt det er døye 3,5 min bak løyperekorden, men det er vel bare å innse at noe landslagsaktuell løper (eller orienterer) blir jeg nok aldri :-)

Løp 100% mitt eget løp i dag (forrige uke løp jeg i rygg på lederen og tapte i "spurten") Fikk pressa ganske jevnt hele veien i dag syntes jeg og pulskurven er enig....

1 kommentar:

  1. Raskest i Borredalen? Steike ta - gratulerer! Helt i byen!

    SvarSlett