torsdag 13. august 2009

Tiden etter Kalmar

Ja, tiden er brukt til mye hvile. Motivasjonssvikt, eller fornuftig behandling av kroppen?

Tok helt fri fra all trening i 5 dager. Lett svømmeøkt på 1500 meter på fredag. Ny hvileperiode frem til søndag da det ble en rolig sykkeltur på 90 min. Fotballkamp på mandag, ut med strekktendenser tidlig i andre omgang. Hvile på tirsdag, strekken var i allefall ikke alvorlig, kjentes helt greit ut denne dagen.

Først i går, på onsdag, begynte jeg egentlig å trene igjen. Reiste også om bord på jobb:-) Hadde da en grei økt på rulle, 5x5 min.

I dag fulgte jeg opp med Colting styrketråkk. Kjenner at motivasjonen faktisk er til stede, selv om jeg nå ikke har et klart definert mål. (Bedre tid enn i fjor på Birken, det blir liksom litt vagt og væravhengig...) Men, kroppen kjennes helt fin ut, ingen kjenning med strekken, og Kalmar er 99 prosent ute av systemet....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar