fredag 21. august 2009

Tilstede - Bogstad trenings tri.

Så fikk jeg endelig kommet meg innover til hovedstaden til en viktig begivenhet. Nei, jeg snakker ikke om Lance Armstrong, selv om det også hadde vært svært fint å få med seg. Her må det prioriteres, og det betyr jo som kjent ikke bare å velge (det er lett), men altså også å velge bort (som ikke alltid er like lett). Det jeg snakker om er Bogstad trenings tri.

Syntes liksom ikke at det kunne gå en hel sesong i klubben (min første riktignok) uten å være tilstede på Bogstad. Og tilstede er vel akkurat passende ord. Jeg deltok ikke, da jeg må passe på løftet til med selv om å ikke trene før søndag (tror den lette sykkeløkta blir tidlig på søndag...) Reiste innover utelukkende for å ta tiden, treffe klubbvenner, andre venner, og kanskje få noen nye venner. Javel, så var ikke motivene 110% uegoistiske, jeg måtte jo også rett og slett se hvor løypa går for å være klar til en senere anledning! Men tibake til tilstedeværelse: I arrangementskomiteen (vi var jo faktisk 3 stk) så ble det litt at "den halte måtte leie den blinde." Ikke det at "Propellen" er blind selv om jeg er litt halt for tiden, men dere skjønner hva jeg mener... Jeg hadde aldri vært på Bogstad (eller i nærheten) og de to damene i komiteen er der vel heller ikke hver gang? Men, vi fikk tatt både tider og mellomtider og dette gikk etter komiteens egen mening svært så greit. Tror alle fikk riktige tider også. Dette må jeg gjøre igjen, helst delta da, men å "arrangere" var egentlig ikke noe stress det heller.... Nå må det vel sies at damen(e) gjorde det meste av jobben, inklusiv å medbringe hjemmebakt, men likevel noen må jo si "klar ferdig gå" og starte en klokke.....

Poenget mitt var vel egentlig at jeg hadde en fin kveld på Bogstad, selv uten å trenings-konkurrere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar