fredag 12. februar 2010

Skigåing og sykkelhjul....

Hadde ikke tenkt å gå noe særlig på ski denne sesongen; kun gjøre unna en og annen langøkt, og ellers bruke tiden til mer tri-spesifikk trening. Kanskje er det den flotte vinteren, eller kanskje jeg bare liker bedre å gå på ski enn jeg trodde... Uansett det blir en del ski denne vinteren også: Holmenkollen denne helga, Grenaderen neste helg, lokalt turrenn forrige helg og klubbmesterskap i midtuka som var. Og så blir det Birken i mars - alt dette fører også selvsagt til en og annen kortere skiøkt også. Kort sagt - det er omtrent som før! Eneste unntak er vel at jeg ikke "legger like mye i rennene", og trener litt mer tri-spesifikt "ved siden av."

Ellers går jeg å grubler..... helt nye Fast Forward F5R til NOK 8000,- (evt. med DT SWISS 240S nav til NOK 9700,-) eller lett brukte Zipp 404 (rulla kun 300km) til NOK 8900,-
Alle tre burde passe bra til både IM Nice og evt. Norseman igjen! Et av disse setta skulle vel også koplimentere ZIPP plate/808 settet. Hvorfor tenker jeg plutselig på luksusfellen...........?
Men de kan jo i tillegg brukes på landeveissykkelen også, så da er er det vel nærmest rasjonelt....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar