lørdag 14. juli 2012

IM Switzerland, Zürich

Kun en dag igjen, og siste frist til å legge ut planen for morgendagen:

Svøm: 1:04
T1: 2
Sykkel: 5:00 (men med været som er meldt kan det nok gå noen minutter ekstra...?)
T2: 2
Løp: 3:10
TOTALT: 9:18

Dette er 6 min fortere enn i fjor, og således ganske offensivt, men det må nok til for å oppnå målet om topp 7 plassering, og dermed ny Hawaii-tur. Tipper man må under 9:20 for å komme dit i år. Uansett, jeg må bare kjøre mitt løp og ikke bry meg om konkurrenter før det nærmer seg slutten på løpingen: Da blir alle "fiender" som kan stå i veien for en evt. retur til Hawaii. Jeg skal selge meg veeeldig dyrt.....

Måtte alle få et flott race, en fin dag "på kontoret" og nå opp mot potensialet sitt!

Kommer tilbake med faciten i morgen kveld!
I mellomtiden kan utviklingen følges på: http://live.ironmanlive.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar