tirsdag 5. juni 2012

Jeg blogger visst bare i ny og ne...!

Lenge siden sist! Det er nesten blitt mantraet mitt her på bloggen... Men denne uka har jeg det litt rolig både på skole og treningsfronten, så da har jeg jo tid i allefall. (i den grad et er det som stopper skrivekløen) Har hendt mye siden sist: Til og med to treningsleire i Danmark. Den ene i rundt null grader, og den andre i nesten 30 pluss, det siste er å foretrekke. Men tilbake til denne uka: Testuke med 3x300m svømmetest, 30 min "terskeltest" på sykkel og 10 000m løpstest på bane. Svømming og sykkel er unnagjort h.h.v. i går og i dag. Og jeg perset på begge, det lover bra! Så får vi se hva løpingen holder til på torsdag. Bekymrer med litt at jeg må være forsiktig med løping om dagen siden en gammel utfordring med både kne og achilles i venstrebenet begynner å murre litt. Satser på at fornuftig treningsbelastning og nye løpesko vil holde det i sjakk i de neste seks meget viktige ukene!? 2-3 dager uten løping i starten av denne uka bør sørge for at bena takler den harde belastningen med 10 000 intense meter på tartandekket.. En tid på 35-tallet hadde vært supert! Enn så lenge, så får jeg kose meg med de to PB'ene på svøm og sykkeltestene.. Ting ser bra ut for øyeblikket, men tror du ikke forsvaret har bestemt seg for å stenge idrettsanlegget på Haakonsvern hele neste uke!! Ergo en utfordring å få svømt den uka, men det må vel snart være mulig å svømme ute uten å fryse halvt ihel..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar