mandag 29. juni 2009

sykkeløkt på rulla!

Tilbringer altfor mye tid på rulle når juli er like rundt hjørnet, men alternativet er kanskje cola og potetgull, så da er det ikke så galt med rulle likevel. Før var liksom mølla og romaskinen de som opptok fritiden om bord, men etter at vi gikk til innkjøp av sykkel og rulle i vår, så er det mulig å være en slags triatlet selv i min jobb. Dagens 2x20 min gikk til andre omgang av Stabek-Brann. Kan se på knekken på kurven mot slutten av andre drag at rødtrøyene ikke klarte å leve opp til foventningene og frustrasjonen motiverte til ekstra innsats.. Forresten litt seigt å motivere seg i dag, men fikk pressa ut noe som lignet på drag, i hvertfall det siste. Men i morgen blir det løping. Undrer mer på når jeg skal få svømt? Det er et paradoks å ha vann på alle kanter (ja faktisk over også innimellom når jeg dykker) uten å få til noen svømmeøkter, kan liksom ikke svømme etter båten heller, eller jo snart må jeg nok foreslå det!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar