søndag 11. oktober 2009

Fredrikstadmarka rundt

Årets siste eller nest siste konkurranse var et helt greit løp. Ca. 20 km rundt (og litt i) Fredrikstadmarka på noe fuktig underlag og med antydning til regn i den 7-8 grader varme lufta. Koppen er ikke i form, men heller ikke helt daff liksom. Sikkert sammeneng med at jeg kun trener 3-4 timer i uka....

Men altså; lite "oppladning", halvfrisk og i halvform. Tiden ble 1:23:20 det er jeg faktisk fornøyd med. Ble vel nr. 9 av totalt 124 startende menn. Jeg vet at jeg har del mer inne, men det kan faktisk også være morro å konkurrere helt sånn uhøytidelig også, og uten å egentlig ha et mål. Jeg løper i allefall jevne løp, det ser jeg ut fra pulskuver, De er neste helt like for Fredrikstaløpet (1/2 mara i mars, Birkenløpet 20 km i sept, og 20 km i dag) Under er dagens.

Fredrikstad maraton er om 2 uker. Har en plan om å være med der, men ikke dersom jeg ikke har lyst! Det kolliderer også med cup-helg i Sverige for barna. Får se om puslespillet går opp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar