tirsdag 13. juli 2010

Form i fritt fall...

Nesten en uke uten fysisk bevegelse før IM Nice p.g.a. sykdom.

En uke planlagt hvile/restitusjon etter Nice

En dag med 60 min rolig sykling.

Åtte dager med sykdom, og fremdeles syk:-((
Det føles som om jeg til tider har forsøkt å hoste opp innvollene. Men jeg lever enda, så da er det sikkert ikke noe alvorlig. Og nå tror jeg at det er bedring å spore...

OPPSUMMERT:
Sett bort fra 10 timer og 20 minutter konkurranse, så har jeg hatt 60 minutter med fysisk aktivitet de siste 3 ukene. Dette må være en slags personlig rekord. Kjenner at jeg får åndenød av å gå opp trappa! Det har sikkert litt å gjøre med sykdom også, men uansett, så er jeg helt tilbake til "scratch". Blitt litt friskere i dag, så jeg håper å kunne starte lett trening igjen i morgen. Mulig jeg dropper noen av de planlagte konkurransene fremover, men ikke tatt noen avgjørelse enda. Har heldigvis ganske bra med tid til Barcelona i starten på Oktober......

MEN, jeg er i grunnen forbausende (og urovekkende) avslappet til hele mangelen på trening, det er ikke akkurat likt meg. Får bare bruke den tiden det tar og bli frisk. Skal uansett bli fantastisk å komme i gang og presse kroppen igjen. Laaange løpeturer, harde løpeturer, deilige varme sykkelturer, harde og brattesykkelturer - og kanskje litt draktsvømming på toppen av dette. Gleder meg allerede!

Kommer sterkere tilbake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar